Mijn bestellingen

Nog geen items geselecteerd

Nog geen items geselecteerd

Mijn bestellingen - online bestellingsaanvraag

Online bestelling stap 1

Klik op BESTEL ONLINE Selecteer je maat en voeg toe

1. Schoen en maat selecteren

Stap 1: Via de detailpagina van de schoen klikt u op groene drukknop online bestellen. Via het volgende venster selecteert u de gewenste maat en kunt u dit item toevoegen aan 'Mijn bestellingen'. Vervolgens zou het artikel moeten toegevoegd zijn aan uw tijdelijke lijst. Rechts bovenaan via het winkelkar icoontje of via de drukknop 'Mijn bestelling' kunt u naar deze lijst gaan om uw aanvraag verder af te handelen met stap 2. U kunt verder surfen op de site en maximaal 3 items toevoegen aan de lijst. Uw aanvraag afronden kunt u via deze pagina...

2. Mijn bestellingsaanvraag afhandelen en versturen

Stap 2.: Via de knop 'Mijn bestelling' kunt u steeds terugkeren naar de lijst met items. Deze lijst bekijken en eventueel aanpassen door items te verwijderen of toe te voegen. Om items toe te voegen kijkt u terug naar stap 1 (Maximaal 3 items per sessie). Om te verwijderen klikt u op , hierdoor wordt het item direct verwijderd uit de lijst. Indien u vervolgens de aanvraag wilt bevestigen en versturen vult u de nodige gegevens in en drukt u 'VERSTUUR'. Vervolgens worden wij via mail op de hoogte gebracht van uw aanvraag en zal u eveneens een bevestiging krijgen van uw aanvraag.

Online bestelling stap 2

Bevestig de aanvraag door contactgegevens en adres door te geven.

Stap 3. Betaalinfo per mail. Betaling via banking app

Modena schoenmode bevestigd jou aanvraag en geeft de betaalinformatie door per email.

Bestellingsaanvraag confirmatie en betaling

Stap 3.: Vervolgens zullen wij de stock controleren of de aangevraagde items voorradig zijn en ontvangt u per mail extra contactinformatie. In deze mail vindt u ook de nodige betaalinformatie zodat u veilig via uw online banking app de betaling kunt uitvoeren. Wij verzamelen dus geen betaalinformatie op onze site, enkel de contactgegevens welke na ±14 dagen worden verwijderd, conform de GDPR-wetgeving. De info wordt gedurende deze tijd bijgehouden in geval het artikel wordt terug gestuurd. Terugsturen kan tot 14 dagen na ontvangst goederen en het bedrag wordt na controle van goederen terug gestort op de rekening. Wij proberen zowel door de week als in het weekend de aanvragen te verwerken en eventuele vragen te beantwoorden.

Ontvangst betaling en verzending van de goederen.

Stap 4.: Laatste stap van het aankoopproces en net zoals in de winkel wordt hier de schoen ingepakt. U ontvangt vervolgens nog één laatste mail met de nodige gegevens om uw pakket te traceren en nog wat enkele tips en tricks om langer plezier te hebben van uw aankoop. Een praatje dat we anders over de toog zouden hebben, maar nu via mail. Indien de verzendwijze niet volledig is ingevuld wordt een dichtbijzijnd afhaalpunt aangeraden, zonder verzendkosten binnen België. Voor thuislevering wordt er 4,- € aangerekend. Voor klanten buiten België en binnen de EU wordt 15,- € aangerekend. Hier wordt via mail de verzending nog verder afgesproken.

TRANSPORT BINNEN BELGIË = GRATIS VERZENDING NAAR AFHAALPUNT BPOST- THUIS LEVERING 4,- €
TRANSPORT NAAR NEDERLAND = 15,-€ voor thuislevering BPOST
Online bestelling stap 2

Ontvangst betaling --> Artikelen worden verstuurd naar het opgegeven adres.

Bedankt voor uw aankoop

Als alles vlot is verlopen zou u binnen enkele dagen moeten kunnen genieten van uw aankoop. In uw aankoop vindt u ook de nodige gegevens indien u het artikel zou willen terug sturen. Via deze manier van online bestellen willen wij ons ook een beetje onderscheiden van de zovele online webshops. Online shoppen bij een Belgische kleinhandel met een persoonlijke toets waarbij u verder wordt geholpen door de eigenaar, die uw bestelling verder ook zal afronden en de eventuele vragen of opmerkingen zal beantwoorden.